HTML

Tengericocik

Friss topikok

  • Csoszi_ka: Nálunk Vénusz csinált folyosót magának és a bébiknek :) (2013.02.19. 09:48) Babák
  • Cicaslany: @Csordás Szilvi: Igenigeeen! Köszi :) (2013.02.10. 21:43) 10 malac...

Tyúkhúr

2013.03.01. 20:03 Cicaslany

A babamalacok ma kaptak először tyúkhúrt. Etetés előtt gondosan fonnyasztottam fél napig a radiátoron.

Megkínáltam vele a piciket, és semmi! Megszagolták és nem kellett nekik. Kivéve Tigrist, ő elfogadta a kezeből és jóízűen megette. Ahogy Kata is mondta, úgy tanulnak, hogy a mama szájából húzzák ki a kaját, és azt később is bátran fogyasztják majd. Igen ám, de aligha sikerült ez most nekik, mire felbátorodtak volna, a felnőttek meg is ették az első, kóstolónyi adagot. Azért az izgalom átragadt rájuk, lett nagy rohangálás, érzeték, hogy valaminek örülnek a nagyok. Ott sertepertéltek a tál körül, de nem merték megkóstolni.

Szóval a várt siker elmaradt. Csak Csicsi, Pitypang és Tigris élvezték a különleges vacsit. Tigriskére vigyáztam, hogy csak nagyon keveset egyen belőle, nehogy pocigondok legyenek. 100 grammot vettem, ennek a felét adtam oda egyszerre a csapatnak, ami fél nap fonnyasztás nagyon pici adag, egyelőre nem mertem többet. Egy puffadós malac épp elég.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cavia.blog.hu/api/trackback/id/tr195112207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása